fredag 24 maj 2013

I min brevlåda #2


8beec-img_01745

Sveket och Insnärjd hittade jag på Kupan för 5 kr/st, båda var i riktigt fint skick så de fick följa med hem. Splintered och Diary of a Teenage Fairy Godmother vann jag hos två olika bokbloggare och blev jätte glad, speciellt över Splintered som jag velat ha länge. Falling Into You, Emancipating Andie, There is No Light in Darkness, Beauty From Pain, Real och A Different Blue har länge legat högt upp på min bokönskelista så de beställde jag från Amazon.

637df-img_0222

Lite signerade reklamprylar som följde med Splintered

2 kommentarer:

  1. Åh vilka spännande böcker :)

    SvaraRadera
  2. Alltid roligt med något nytt. Falling into you köpte jag till min Kindle, hoppas den är bra :)

    SvaraRadera

 

Template by BloggerCandy.com