söndag 1 december 2013

I min brevlåda #6

Nu var det längesen jag gjorde ett sånt här inlägg. Jag hade egentligen tänkt ha bokköpstopp mellan september - jul men insåg att det skulle bli svårt så jag gav mig själv tillåtelse att köpa fortsättningar på serier. Jomenvisst... det gick ju jättebra. Inte. Jag har verkligen svag karaktär när det gäller böcker.

IMG_4269 copy2

- Shadows av Paula Weston
- Rock Bottom av Jade C. Jamison (signerad)
- Betwixt av Melissa Pearl
- Very Bad Things av Ilsa Madden-Mills (signerad)
- The Coincidence of Callie and Kayden av Jessica Sorensen
- Låt vargarna komma av Carol Rifka Brunt
- Emerge av S.E. Hall
- The Breathing Series - Book 1 & 2 av Rebecca Donovan
- Making Faces av Amy Harmon
- Red Hill av Jamie McGuire (Signed Limited Edition)
- Blood & Light av Rue Volley

1 kommentar:

  1. Inte lite böcker det där! Är sugen på att läsa Låt vargarna komma och red hill!

    SvaraRadera

 

Template by BloggerCandy.com