lördag 27 december 2014

12 böcker jag vill läsa 2015


2014 börjar närma sig sitt slut och 2015 ser ut att bjuda på många intressanta boksläpp. Här är 12 böcker jag är nyfiken på och vill läsa under nästa år (omslagen är länkade till Goodreads om du vill kika närmare på någon bok):

          The Cost of All Things Hello, I Love You Skyscraping Never Never                      Vendetta Paperweight Joyride What Remains                        The Five Stages of Andrew Brawley I'll Meet You There We All Looked Up When

Vilka böcker ser du fram emot 2015?
Vilken var den bästa bok du läste under 2014? :)

2 kommentarer:

  1. Joyride vill jag också läsa, och kanske Hello, I Love You med. Annars har jag ingen större koll på de böcker du nämnt, så måste helt klart kolla lite på Goodreads. :) Jag ser fram emot en hel del böcker nästa år, men mest av allt Throne of Glass #4 och A Court of Thorns and Roses, båa av Sarah J. Maas. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej, jag läser ju mest contemporary och har inte riktigt lyckats fastna för fantasy men jag har sett Sarah J. Maas's böcker nämnas hos/av många bokbloggare och booktubers så de verkar vara populära :) A Court of Thorns and Roses verkar det vara många som ser fram emot...

      Radera

 

Template by BloggerCandy.com